زمان جاری : جمعه 14 اردیبهشت 1403 - 9:54 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 56
نویسنده پیام
shir1music آفلاین


ارسال‌ها : 3
عضویت: 26 /12 /1393


ستاره های بزرگ هالیوود به دنبال بازی در فیلم تام فورد
به نقل از Collider، روز گذشته خبری مبنی بر ساخت فیلمی توسط تام فورد و به تهیه کنندگی جورج کلونی منتشر شد و چند ساعت بعد ستاره های بزرگ هالیوود بدنبال امضای قرارداد بازی در این فیلم بودند!
حیوانات شبکار / Nocturnal Animals عنوان فیلمی است که تام فورد تصمیم به ساخت آن از روی رمانی به نام تونی و سوزان نوشته آستین رایت گرفته است. جورج کلونی نیز به عنوان تهیه کننده این اثر معرفی شده است. پس از انتشار خبر ساخت این فیلم، امی آدامز و جیک جیلنهال اولین زوجی بودند که برای بازی در این فیلم وارد مذاکره شدند. از طرفی هم به نقل از برخی منابع خبری خواکین فونیکس و آرون تیلور جانسون نیز به دنبال بازی در این فیلم هستند.
حیوانات شبکارداستانی درون داستان دیگر است که توسط دو نفر روایت میشود، اولی درباره زنی به نام سوزان است که کتاب دست نویسی به نام \"حیوانات شبکار\" از همسر سابقش که 20 سال پیش از وی جدا شده دریافت میکند و از او درباره کتاب پرسیده شده است. روایتگر دوم نیز داستان خود کتاب را دنبال میکند که درباره تعطیلات خانوادگی یک مرد است که به مرگ می انجامد. وقتی این دو داستان در هم می آمیزند سوزان بازتابی از ازدواج اولش را در داستان میبیند و با حقایقی تلخ درباره خودش روبه‌رو میشود.
تام فورد که طراح مد معروفی است سال 2009 فیلمی تحسین شده به نام \"یک مرد مجرد\" را روانه سینما کرد که با استقبال چشمگیر منتقدین همراه بود.او به درستی میداند که چطور به خوبی از بازیگران فیلمش بازی بگیرد و چشم تیز بینی دارد. کالین فیرث نیز به واسطه هنرنمایی در این فیلم و تلاش های تام فورد نامزد دریافت جایزه اسکار شد.

پنجشنبه 06 فروردین 1394 - 18:09
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

theme designed for MyBB | RTL by MyBBIran.com